Måndag

 
 
Min måndag med ord endast: Hyfsad tidigt uppgång, skola, plugg, god matt, slappa, kondition, core, keso med mango, soffan! 
 
Det är väl vad min måndag har innehållit eller just det cyklade även till skolan första gången på ett halv år och såklart skulle det regna då. Men men man har väl aldrig dött av lite vatten. 
 
Igår klickade jag hem en jacka från svea. Jag har inte lyckats hitta någon och jag är kär i denna så det var inget svårt val.Så nu ska jag bara vänta på att den anländer hem så jag kan börja använda den!
 
 
Ha det bra nu måste jag duscha sen ska jag äta keso med mango var sjukt sugen på det :D
 
Kram
evve

Kommentarer
Postat av: Angie

Nämen blev det den där jackan du visade mig en gång? ;D

Svar: om det var en blå svea med vaxad yta så ja! :D
Evvis

2013-04-23 @ 00:52:03
URL: http://www.gelo.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0