Mitt i stressen får man inte glömma av att le

Jag känner att jag skriver väldigt mycket le nu förtiden. Men det är något som flera glömmer av så vill bara påminna om det. Hoppas allt är bra med er! Själv mår jag faktiskt bra och det finns hopp om livet som min pappa brukar säga. Vi är just nu i slutspurten med det största jobbet på rapporten (projektarbetet, vi ska även efter skickat in arbetet opponera på någon annan och sedan bli opponerade på då ska vi försvara vårat arbete.) Jag kan säga att jag är inte alls avundsjuk på alla er som gör något ni tycker om och som är praktiskt! Fyyy f*n vad jag hatar allt som har med rapporter och det där j*vla vetenskapliga språket att göra! Nu tänker ni säkert varför går du då samhäll och den tanken har slagit mig tusen miljarder gånger med! Men svaret är nog det var brett och jag gillar samhällkunskap och psykologi och sånt dock hatar jag historia och matte. Men det var något man fick ta på köpte!. Sedan så viste jag inte vad jag ville göra och samhäll är brett och du kan plugga vidare till i stort sett vad som helst efter gymnasiet med. Men något partiskt hade fasen inte skadat känner man nu efter tre år om jag inte hade fått några praktiska ämne som typ musik, massage, webbdesign och multimedia så hade jag nog inte överlevt. Okej nu överdriver jag lite men jag är inte sådan som måste ha top betyg i allt men eftersom man har hamnat i en klass med sådana människor har man själv nästan blivit lite sådan och jag har inte lätt för skola men jag har ändå kämpat på och lagt det på min nivå och det har ju liksom gått bra så jag är glad över det. Det blir mycket vad man gör det till som man brukar säga. 

Åter till dagen. Idag har det varit skola dock har vi haft ganska många inställda lektioner som vanligt så man blir inte förvånad men den tiden fick i stället gå till projektarbete. Sedan har alla gått och taggat upp sig inför morgondagen då det endast är 50-dagar till studenten! Det ska firas i skolan med utklädnad och jag ska vara hockey spelare och på kvällen ska vi till husaren. Dagen imorgon kommer gå i ett men det kommer bli grymt man lär ju vara trött på onsdag men har bara två lektioner så det kommer inte bli några problem med det. 

 

Nu uppstod ett problem så måste dra till Becka!

 

Ha det bra

evve

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0