Onsdags häng i skolan

Just nu sitter jag och väntar på att min sista lektion ska börja. Det är samhäll så vi ska göra projekt det är ju typ det hela kursen går ut på i C kursen. Sen ska jag ta bilen och fara hem och kanske plugga lite. Sen ikväll kanske jag ska träna vi får se vad som händer helt enkelt.
För övrig är det bra har varit lite nere men fick precis ett lugnande besked om att mitt sommarjobb är spikat, jag har vetat att jag ska jobba men nu är det spikat. Så det blir en sommar i Hjo igen men nu kommer jag vara schema lagd badvakt med efter simlärarjobbet så det känns grymt bra. Förra året var jag bara på inringning och det var väl sådär men det funkade. Så jag blev på riktigt bra humör nu!

Ne nu börjar jag snart så ha det bra!

evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0