Riktigt glad!

Idag har jag äntligen lämnat in min mediaproduktion och gjort om till ett spel format och sedan bränt över till CD så nu finns mitt spel inte bara på min dator utan även utanför på en CD. Dock har bara jag och min lärare den. Det är så grymt skönt att den nu är klar och jag fick bra respons på den och alla timmars hårt arbete jag har lagt ner på det lönade sig. Så nu har jag avklarat en kurs till vilket betyder en mindre kurs dock minskar det inte inlämningarna.
Idag har det varit skola dock har vi typ inte haft lektioner typ utan det mesta eget arbete. Jag har även pluggat en hel del för att jag vill bli av med så mycket som möjligt. Bokade av gympasset för jag kände att jag behövde plugga men ska nog ta en promenad istället måste röra på mig lite. Sen tänkte jag försöka slappa lite i soffan för det tycker jag att jag är värd i dag.

Så då har jag skrytit lite och visat att jag lever än idag.

ha det bra
evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0