Skola igen

Imorgon är det åter igen skola. Jag har bara fyra lektioner denna veckan imorgon har jag tre och på torsdag har jag en. Sedan på fredag har vi projektdag så vi är på sätt och vis lediga. Idag kom min projekt grupp till mig och vi jobbade lite. Sedan åkte de och då åt jag lite och sedan har jag slappat. Just nu sitter jag på altanen och försöker få lite färg i ansiktet det är aldrig fel medans jag har telia i luren. Jag står i kö och jag hatar det men vi får se om jag ens får hjälp med det jag vill ha hjälp med. Har även idag bokat soldusch som jag och Anna och Johanna ska göra innan student veckan. Så vi är bruna till balen och studenten. Jag får inte sola solarium så det var det enda sättet för mig att bli brun. Jag har ganska känsliga leverfläckar så solarium skulle kunna skada de rejällt för att det är så starkt och innehåller sånt som de inte tål. Hud på KSS har typ varit väldigt noga med att säga det till mig att sola inte solarium så det är väl bäst att lyssna på dem. Dock vanlig sol är jag inte känslig mot och det är jag väldigt glad över för annars hade jag inte överlevt. Resten av dagen ska jag träna och slappa.

Ne nu börjar det bli min tur så bäst jag lutar luren mot örat.

Ha det bra!

Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0