Tisdag goooood day!

Denna dagen har varit grymt än så länge och resten av kvällen kan bara bli bättre. Just nu hamnade jag i min säng med mobilen var tvungen att svara på lite sms. Idag har det varit skola och vi började med projekt bara min grupp sedan så blev det dags för att klä ut sig. Jag tog lite från min brors hockeyback insåg att jag skulle dö av värme om jag tog alla skydd så det blev bara en tredjedel kanske eller lite till. Sen var väl dagen som vanlig med lektioner och sång. Efter skolan stannade jag och beckis och gjorde lite till på projektet tills vi var tvungna att hämta upp mamma på jobbet. Och när jag kom hem så duschade jag lite för jag kände mig äcklig och snart ska jag äta. Efter det ska jag nog börja fixa mig och göra det som behövs sedan ska jag hämta upp Agnes vart vet jag ej men någonstans i Skövde i alla fall. Efter det ska vi hämta med Erica på vägen och ev. Becka( nu tänker nog några kan hon inte gå 500m eller men vi har bråttom så hon får slänga sig in i bilen) och sedan hem till mig för att ta bussen vidare till resten av gänget och sedan blir det ut gång!!!! Taggggggaaaa! Man lever bara en gång så nu kör vi!!!!

Ne nu ska jag görs något vettigt innan allt det roliga ska börja;) försten om ni vill veta så var det första gången i trean som jag gick osminkad till skolan även om man såg skit trött ut så bar det sjukt skönt! onödig fakta jag vet men det var en stor händelse för mig! Ha det bra!

Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0