Lördag

Hej eller gokväll kanske man ska säga.
 
Just nu befinner jag mig på vann spa. Dagen har beståt av teori, spaande (om man säger så) och sedan två rätters middag. Sedan efter det tog jag och Elvira var sin drink. Kände att jag var tvungen att lära den ny blivna 18 åringen att dricka något gott så det blev en fruktig drink ;-) Så nu ska vi kolla på film och sova. Imorgon blir det massor teori igen och sedan dags att åka hem. 
 
Föresten om ni vill veta något roligt så kom jag in härom dan på hälsocaoch. Så nu ska jag läsa så kan jag jobba som PT eller som folkhälsovetar. Känner att det är enbra erfarenhet för polishögskolan som jag är sjukt sugen på. Så nu vet ni det! Snacka om att min panik sjönk lite nu. Så nu har jag två år lite smått planerade men det är en distanskurs som har lite campus träffar och lite egen plugg så jag kommer ha lite tid över. 
 
Ne nu vet jag inte vad jag ska skriva mer! Men ni får ha det så bra.
 
evve
 
 
Tröja:Zoul, Byxor: Please, Skärp: assbeks(stavning?), Skor: din sko,Örhängen: Thomas Sabo
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Så fin!

2013-09-01 @ 09:03:33



Postat av: Angie

SNYGGMAMMA!

2013-09-01 @ 14:25:05
URL: http://www.gelo.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0