10 december- Vad äter du helst om du är hungrig?

Hahah hur fasen kom jag på detta ens? Men nu är det skrivet så det är väl bara fundera ut något.
 
Bland det godaste jag vet är nog nötkött (helst entreco eller ryggbiff eller oxfile som är lite rosa fortfarande och sedan en egen gjord rödvinsås och någon god sallad med fetaost. Man kan ha någon sorts potatis till men jag tycker det är godare med en god sallad till istället.
 
Eller min andra favorit är nog musslor och då menar jag blåmusslor. Antingen i en fisksoppa eller fiskgryta eller så äter man bara musslor med något gott bröd. Det är något som är så sjukt gott! 
 
Sen måste jag väl erkänna att pizza är sjukt gott det med men då ska det vara köpt för hemma gjorde blir aldrig lika gott tycker jag. 
 
Jag tycker det är jätte roligt att gå på lite finare restauranger och testa nya smaker ihop med varandra. Min favorit restauragn  är Palace i göteborg dock har jag inte ätit där sedan de gjort om men jag antar att maten är lika god än. 
 
 
 
 
 
Nu blev jag hungrig ju! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0