14 december- det bästa minnet från 2013

Vad svårt minnet betyder det ett eller de jag har i mitt egna minne. Jag kan väl dirket säga att jag har nog inte bara ett bästa minnet. Det jag kommer minnas som bästa med 2013 är nog:
 
  • Studententdagen den var helt sjuk och känslan på utspriget är så grym! Vill bara göra om dagen om och om igen!
  • Studentveckan det var så sjukt mycket roliga fester och alla var så glada och allt var så galet!
  • Baldagen och den var jätte rolig dock skit äcklig mat och lång väntan men det finns nog mest positiva minnen.
  • Sommaren och våren och hösten alla har sina bra saker.
  • Mitt högskolebesked kom in på den utbildningen jag ville.
  • Londonresan 
och så mycket mera det kan nog bli en lång lista om jag skulle skriva allt men detta är några stora saker. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0