15 december- 3 drömmar jag just nu har

1. Jag vill bli utbildad hälsocoach och sjuksköterska så jag kan börjar jobba för något jag tycker är intressant och viktigt! Drömmen är att förbättra människors hälsa men jag kommer mog avgränsa mig till personer med grova hälsoproblem som kanske fetma det är väl tanakar att på något sätt förbättra det. Antingen genom eget företag eller på något annat sätt. 

2. Skaffa världens underbaraste pojkvän frågan är bara vart man hittar han i Sverige? Aruba? Pakistan? Island? Nordpolen? Vad vet jag! Men han dyker nog upp en vacker dag när man minst anar det. 

3. Jag vill vara oberoende av pengar och kunna göra det jag känner för ex. Resa,  shoppa, skänka till bra ändamål, ge något fint till nära och kära, bygga drömhus på kusten och kanske köpa stuga någonstans och äga en grymt fin lägenhet i Stockholm eller Göteborg eller Malmö man kan åka till när man vill ha lite storstadsliv. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0