8 december- Hur gör man mig glad?

Jag är nog väldigt lätt att göra glad. För jag är en ganska positiv person och jag har fått höra att det är mig man ska prata med om man vill muntras upp eller vill höra något positivt. Det roligaste jag vet är att göra hel galna saker eller ett äventyr. Liksom en biltur får mig på grymt hurmör. Helst vill jag göra saker som är lite aktiva jag är inte så mycket för film och sånt. Sötsaker gör mig även grymt glad! Jag tror egentligen räcker det nog med att personen eller personerna är glada själva för att få mig glad. 
 
Vill man göra mig hur glad som helst ska man ta med mig till kusten eller en stor sjö eller båt tur eller typ bada. Det får mig att känna mig glad och de är det bästa jag verkligen vet!!!!!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0