Grymt !

Jag lyckades igår med sjukt goda färska musslor. Både spadet och musslorna blev hur goda som helts. Munnen vätskan sig bara av tanken på dem. Trotts att jag saknade någon krydda så var det helt himmelskt gott. Så igår var jag lite i himmelriket medans jag åt dem dock var tvungen att dela med mig lite till min pappa och bror menjag fick så det räckte ändå. 

Förutom att äta musslor så var jag på stan igår och köpte ett par fodersockar till mina hunter stövlar och sedan tre skålar och en stor kopp till min Mona mi samling. Fick massor present kort i julklapp så jag tänkte jag kunde lika gärna göra mig av med dem och få något fint för dem. 

Idag har jag plugg dag måste verkligen kötta på för nu är dey bara två veckor kvar till tentan och det är så sjukt mycket att plugga. Hatar alla celler och hormoner och skit de har så konstig namn;-) men det ska nog gå in på ett eller annat sätt. 

Nu är det föraren inte så långt kvar på 2013 det känns lite sorligt för 2013 har bjudit på så sjukt mycket roligt och någr små tråkigheter men mest roligheter. Tänkte jag skulle skriva en liten sammanfattning av 2013 men vi får se när det blir.

Ha det bra


Evve




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0