Lite av min önskelista

 
Pepparkvarn- Le creuset, ballerina- flattered, ungsform- Le creuset, Skål- Le creuset, Slalomstav- leki eller scott, Handdukar- Lexington, Tröja- Lexington, Liten skål- Mona mi (rörstrand), Te kopp- mona mi (rörstrand), bestick. 
 
 
Det jag önskar mig mest är nog handdukarna, stora skålen, ungsformen, stavar för mina är typ för korta. 
 
Mina önskelista blir alltid kilometer långa! Men jag känner nu att det är bäst att önska sig flytta hemifrån saker för jag ska nog flytta inom snar framtid och jag vill gärna ha speciella märken på allt och eftersom jag har köpt en hel del från olika märken redan tycker jag det är bra att fortsätta med dem. Så då är det bäst att önska sig för när man flyttar sen ska man lägga pengar på så mycket annat så då är det inte lika lätt att köpa sånt själv. Man får vara lite smart ;-) Men sen vet man aldrig vad man får av mamma och pappa för man tror aldrig att de lyssnar när man säger allt man vill ha men jag har lärt mig att det lyssnar mer än någon annan så jag får alltid saker som jag velat ha men ibland glömt bort. Mamma och pappa vet verkligen vad man vill ha så jag litar på dem så länge det inte gäller speciella kläder. Jag har redan en hel del mona mi saker och det är väl den servisen jag har börjat samla på och sen för ett tag sedan köpte jag en svart le creuset gryta så då tycker jag det skulle vara roligt att ha saker där ifrån med i samma färg. 
 
Men nu får man bara vänta och se vad tomten kommer med. Dock är jag osäker själv på vad jag ska köpa den enda jag verkligen vet är min bror och mormor men den har jag de svåra kvar som mamma och pappa och famror och farfar. Men jag har ju tid på mig som tur är. Så jag kommer nog på något snart!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0