Igen

Nu är jag hur glad som helst jag har äntligen hittat lösenordet till min me.com mail så nu kan min imessanger funka igen utan att min bror får alla mina sms hoppas jag på. För vi har från grunden samma konto och helt plötslitg märket vi att han fick alla mina sms vilket jag verkligen inte gilla så stängede av imessanger. Sedan kan jag nu också lättare säkerhetskopiera med ICloud dock går det väldigt segt när man inte har sparat något där innan.  Sen har jag äntligen hittat lösninge så att jag kan ha min älskade student klänning och sedan har jag hittat en grym BH till balklänningen. Kan ju säga att det är väldigt lätt att bränna en tusenlapp på underkläder. Det är sjukt men jag har märkt att de skönaste BH:arna kostar. Sen om man känner sig bekväm i underkläderna och känner sig snygg i dem så mår hela en själv bättre det är sjukt men sant. För om Bh:n skaver och åker runt och är hemsk och det samma med trorsorna så tänker man bara på det och då mår man inte bra och känner sig obekväm. Någon mer som känner så?
 
Ne nu ska jag pilla lite med min mobil så vi hörs!
 
Ha det bra!
 
evve
 
 
Ni kan ju även passa på och njuta av en favorit i repris ;)
 
 
 
 
länk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0