Imorgon är det fredag

Äntligen är det snart helg. Varje fredag så räknar man ner varenda timma och sedan sista lektionen räknar man ner minut för minut. Kan väl säga att koncentrationen kanske inte är 100 men ändå. 

 

Idag har jag haft en halv ovärd torsdag som alla andra dagar. Har gjort mig av med mycket plugg och slappat. Det har även varit sjukt underbart väder dock gillar jag inte slasken. Men blå himmel och sol är aldrig fel för då kan man ha på sig solglasögon och känna hur våren börjar närma sig. Min pappa säger alltid att veckan efter riktiga vasaloppet är det vår på väg. Tror det är så han säger det är antingen veckan innan eller efter och riktiga vasaloppet är på söndag. Det är något som inte går att undgå när man bor i en familj där pappa är helt skid galen och cykel galen. Och i år lyckades han få en plats till riktiga vasaloppet så snacka om att man är trött på skidor, valla och väder snacket. Så det ska bli skönt när det är över för då är det inget mer på ett bra tag för han kunde inte cykla Vättern pga att jag tar studenten så då slipper man det tjatet. Resten av kvällen ska jag slappa och ta det lugnt. Börjar bli lite hungrig så kanske ska tjata lite på pappa. haha det kommer sluta med att jag får ge mig och laga maten. Så då vet ni det. 

 

Jag har väl inget intressant mer att skriva så. Jag funderar på om jag skulle ha lite frågestund för jag har ingen fantasi och många brukar komma med bra frågor som gör att man får idéer men jag får se. 

 

Ha det bra!

evve

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0