Någon som kommer ihåg min lista att göra innan jag dör?

Jag la aldrig ut hela så här kommer den: 
 
 

Saker jag måste göra i livet!

1.       Resa till Karibien

2.       Resa till alla världsdelar

3.       Åka till minst 5 olika stater i USA

4.       Åka helikopter

5.       Flyga luftballong

6.       Åka till Rom klart!

7.       Båt luffa

8.       Köpa en mullberry väska

9.       Bygga mitt dröm hus

10.   Köpa stor båt

11.   Lära mig köra båtKLART!

12.   Ta körkortKLART

13.   Hoppa fallskärm

14.   Vandra i en öken KLART!

15.   Gå på modevisning i New York

16.   Gå på modevisning i Paris

17.   Resa jorden runt

18.   Simma med delfiner

19.   Ta studenten

20.   Lära mig våg surfa (i alla fall testa på typ Hawaii)

21.   Köpa ett par glasögon med vanligt glas klart!!

22.   Gå på en jätte fin dyr restaurang (svin dyr och där man måste vara ”väl klädd”)

23.   Gå på bal

24.   Ha mitt drömbröllop

25.    Resa med första klass på ett lyx plan

26.   Bo utomlands

27.   Tatuera mig

28.   Åka segway

29.   Gå på konsert med känt band klart!!

30.   Navel långt hår

31.   Special sy min dröm klänning

32.   Fixa en grym möhippa

33.   Resa med kompisarklart!

34.   Designa en egen energi ring

35.   Gå HLR utbildning KLART

36.   Gå en livräddar utbildning klart!

37.   Flytta hem ifrån

38.   Studera på högskola/universitet

39.   Ta dykarcertifikat

40.   Göra en brasilianskavaxning

41.   Gå på Victoria Secret fashion show

42.   Göra klassikern

43.   Simma Vansbro klart!

44.   Äta ostron

45.   Färga håret

46.   Vara med i en film inspelning

47.   Skicka 100 röda stora rosor i ett bud

48.   Ha en egen Walkingcloset

49.   Äga ca 50 par skor

50.   Klappa ett lejon

51.   Köpa en egen Lexus

52.   Köpa sommarstuga på Västkusten

53.   Skaffa familj

54.   Hoppa bungyjump

55.   Äta rysk kaviar

56.   Köpa macbook

57.   Gå på Selma spa

58.   Åka formel 1 bil

59.   Bo på lyx hotell med room service m.m

60.   Jobba som reseledare

61.   Ställa mig i lägenhetsköer i olika städer KLART!!

62.   Flytta till göteborg

63.   Fixa ett stort party hyra känd klubb m.m

64.   Köpa en tårta med 14 våningar mer än kronprinsparets

65.   Springa 3 mil

66.   Köpa ett ton godis

67.   Göra en skyltning i ett affär fönster

68.   Övernatta i ett slott

69.   Rida elefant

70.   Rida kamel KLART!

71.   Resa till TOKYO

72.   Skänka minst 5000 till behövande

73.   Äta nobelmiddag

74.   Bada i Hertig Johans torg-fontänen med killen jag älskar! (tycker becka)

75.   Dygna

76.   Bergs klättra

77.   Åka på jeep safari i afrika (måste då se ex. elefanter, zebror o giraffer i det vilda)

78.   Göra akryl/gel naglar

79.   Gå en kläd designs kurs

80.   Jobba som livräddare/badvakt KLART!!

81.   Åka världens häftigas bergodal bana

82.   Bada i dödahavet

83.   Köpa en grym maskerad dräkt (topp till tå ska vara grymt) KLAR!!

84.   Gå på musikal på broadway 

85.   Besöka dramaten

86.   Besöka Biblioteksgatan 5 Stockholm klar!

87.   Åka längst upp i Eiffeltornet

88.   Vara längst upp i en skyskrapa

89.   Övernatt på en strand under bar himmel med trevligt/mysigt sällskap

90.   Köpa en omega/Rolex/taguhero klocka

91.   Äga ett helt/fullt Pandora armband halv klart!

92.   Gå på besök i ett rymd skepp

93.   Köpa ett par äkta diamant örhängen

94.   Åka till ett fattigt land och hjälpa till med något och se hur det har det

95.   Bli av med min krog oskuld KLART!

96.   Beställa en svindyr flaska champagne

97.   Läsa ut Steve Jobs bok

98.   Åka till Berlin

99.   Starta eget företag

100.                   Köpa min egna balklänning och sy in den efter mig klart!!

101.                   Se saker från andra VK

102.                   Ta min första körlektion KLAR!

103.                   Åka på en extremt lyxig och romantisk resa med någon jag älskar

104.                   Fira nyår långt hemifrån

105.                   Resa bort hemifrån i mer än en månad

106.                   Leva i en helt annan kultur

107.                   Äga min egen cabb

108.                   Vara med i radio klart!!

109.                   Vara med i TV Klar!

110.                   Göra något förbjudet KLART!!

111.                   *** ** *** *******

112.                   Få en romantisk kyss exakt på 12 slaget.

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0