Årets 2012

Årets höjdpunkt: Resan till Rom och dagen då jag klara mitt KÖRKORT

Årets sämsta händelse: Alla problem man haft och att allt inte blivit som man velat

Årets lyckade sak: att jag klarat allt jag velat klara och lite till

Årets bästa minne: Åter igen dagen då jag körde upp men det kändes så sjukt dåligt men jag klarade KÖRKORTET

Årets bästa erfarenhet: Att ta mer ansvar och att jag klarar allt jag vill klara om jag går in med rätt inställning

Årets gladaste minne: Det är så många ex. lärt känna nya glada vänner

Årets bästa plagg: Svårt att välja ett men om jag fick välja tre skulle det nog vara- min svea hoodie, GANT koft, mina ray ban solglasögon.

Årets bästa köp: mina dr. Martens skor och mina Toms skor

Årets viktigaste: Allt som gjort mig glad

Årets bästa tips: var dig själv och lev livet man lever bara en gångs så varför inte leva (så säger jag till det flesta)

Årets borde ha hunnit med: Rest en gång till och mer träning

Årets bästa plats: som alltid KUNGSHAMN

Årets tråkiga: ingen pojke funnen än

Årets jag ångrar: Varför ska man ångra tiden går inte att spola tillbaka en då det är bättre att se framåt

Årets längtan: HAN och Studenten

Årets man aldrig kommer glömma: Alla glana saker man gjort och dagen då jag körde upp (jag vet att jag tjatar om det men det var ju en big dag liksom)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0