blandade känslor

Tänk hur små saker jag man kan bli så sjukt glad av. Jag är nog ganska lätt att göra glad skulle jag nog säga. Idag är jag faktiskt på väldigt bra humör trots lite huvudvärk (som blev efter att jag höll inne en nysning men som inte gick hålla inne och som lät jätte högt så hela klassen skrattade). Bara jag blir av med den där hemska psykologi inlämningen så tror jag att mitt humör kommer vara på top och det ska jag bli idag har jag bestämt mig så nu ska jag snart göra psykologi. Vi ska typ analysera ett beteende hos sig själv eller hos en annan person utifrån de psykologiska perspektiven. Våran lärare sa idag att detta är nog det tråkigaste vi kommer gör så jag får väl stå ut och hoppas på roligare saker snart. 

 

Idag har jag inte gjort så mycket mer än skola. Har tänkt ta en sväng förbi Agnes och hämta mitt smink som jag har beställt men det får bli när jag är klar med psykologin. Hade tänkt träna men vill få psykologin överstökad så jag  slipper den resten av veckan. Sen ikväll blir det mästerkocken!!!! :D

 

Imorgon blir det nog en ovärd skoldag och sen ska jag och Anna åka och träna hade vi tänkt. Sen på kvällen ska jag slappa!

 

Fredag blir det skola som avslutats med bio då vi ska se någon film som jag redan har sett. Sen kanske jag skulle träffa Anna lite och på kvällen ska vi dra oss ner mot bowlingen för att äta och bowla med Emelie och Helen och Rebecka. Så det blir nog en bra start på helgen!! 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0