Ett förslag: om jag var osynlig för en dag skulle jag:

Då skulle jag göra allt jag inte kan när jag är synlig. Exempelvis typ tjuv lyssna på folk ex. killar för att få höra skvaller. Jag skulle tjuv åka med någon i en grym bil typ en Ferrari eller någon sådan form av bil. Jag skulle skrämma folk! Jag skulle även hjälpa mina kära vänner lite på traven med olika saker. Jag skulle smita in på ställen jag inte kan besöka på dagen typ om man går förbi ett ställe där man är nyfiken på hur det ser ut. Jag skulle gå in på banken och flytta över massor pengar till mitt konto. Jag skulle jävlas med folk typ sådana man känner men kanske inte gillar eller någon som jävlas med en och som man vill ge igen på. Jag skulle gå runt på bagerier och godis affärer och käkat godis när jag känt för det. Jag skulle vilja göra massor förbjudna saker och sånt man aldrig skulle göra so synlig. Om jag skulle vara osynlig en längre tid skulle jag smita på ett plan och resa jorden runt.


Kommentarer
Postat av: Angie

Du glömde en grej! Sitta i killarnas omklädningsrum o i duschen o titta på dom! Mohaha!

2013-01-11 @ 19:10:11
URL: http://www.gelo.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0