Förslag 2: konstiga vanor!

Det är ganska svårt! Men det kan väl vara att så fort jag är hemma och inte har något att föra så går jag till kylskåpet fast att jag inte är hungrig sedan kollar jag i ett annat skåp och till sist godis skåpet. Förut tog jag alltid något och åt men nu gör jag det mer av en ren vana och jag tar inte ens något och äter om jag förstås inte är hungrig då såklart. Sedan har jag en vana av att jag måste kolla på mobilen precis innan jag lägger mig typ läsa en blogg eller något annat och sen kan jag släcka och sova. Om jag inte gör det går det inte sova då får jag typ tända och sedan försöka sova. Men jag kan strunta i det om jag är så sjukt trött. Men det är liksom inget jag direkt tänker på utan det blir så eftersom jag laddar telefonen nära där jag sover så blir det så. Sen har jag väl som alla andra massor små konstiga saker för mig som jag gör jämt men som jag inte tänker på tror säkert min mamma eller någon annan skulle kunna säga något. Men detta är något jag själv märker.

/evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0