Fredag

Nu var det äntligen helg igen. Alltid skönt dock väldigt kort. Våran lärare frågade idag för att han tyckte jag och becka hade sett så dystra ut hela veckan! Jadu sa jag vi är trötta! Han men ni hade ju lov precis ju. Jag men det var för kort. Dock kanske det rätta svaret var att vi var trötta på det vi jobbade med. Vi var tydligen dem som skojade och hördes men inte denna veckan ;) efter skolan åkte jag och Anna och i handlade lite mat som vi sedan åkte hem till mig och åt. Efter det hämtade mormor och vi handlade och så körde jag hem henne. Ikväll ska jag träffa Johanna och det blir film för hela slanten.

Jag har varit så sjukt trött idag och ögonen har nästan gått i kors hela dagen! Men men det blir nog bättre nu framåt kvällen det brukar bli det så. Trött på dagen pigg på natten det är nog jag lite i ett nötskal;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0