Har jätte dålig fantasi nu men fick idé från en annan blogg

Saker ni inte viste om mig del 10000:
 
  • Jag tycker det är jätte mysigt att se på gamla Astrid Lindgren filmer.
  • Kan slika mig själv i näsa med tungan (brukar dock inte skryta om det för det är äckligt).
  • Jag ångrar att jag inte började dansa ballet eller fortsatte med konståkning eller började tävla i slalom.
  • Jag har världens sämsta boll kontroll.
  • Jag är en sån där som gillar när killen tar första steget.
  • Min favorit restaurang är Palace i gbg ( dock inte ätit där efter renoveringen än) och Hard rock café.
  • Jag är ganska bra på att övertala folk och att få med folk.
  • Jag tänker extremt mycket och kan börja planera saker i huvudet innan jag vet ens hur det blir.
  • Jag har jätte svårt att gråta inför människor kan nog säga att mina brudar har kanske sett det en enda gång.
  • Älskar att träna ben vilket resulterat i dålig armstyrka.
  • Har typ alltid uppsatt hår.
  • Jag är enormt mörkrädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0