Något man kanske inte visste eller kunde tro

Jag är livrädd för att dö. Jag får panik av att tänka på de jag kan stressa upp mig tills jag börjar må illa. Om jag sätter mig helt själv i ett rum helt tyst skulle jag kunna börja tänka på vad händer med alla saker , med mig och alla jag älskar? Försvinner allt bara kommer jag aldrig mer få se det. Jag kan säga att natten till 21/12 2012 kunde jag inte sova jag var tvungen att sitta uppe till 2 för att se så att jag inte skulle dö. Jag kan i stort sätt när som helst börja tänka på detta men tror inte många märker det för att jag är ganska bra på att dölja det. Så fort man börjar prata på nyheter eller om en forskare pratar om något som inte är bra för världen går jag ifrån tv och gör något annat. Jag har i stort sätt bara lidit igenom alla rymd lektioner man haft. Jag vet att någon gång ska alla dö och det är helt normalt men jag klara bara av det jag får panik av det. Jag vet att många är rädd för jordens undergång och så men jag kan säga att jag tror att så jag kan stressa upp mig för detta är inget emot dem. Jag tror inte så många vet detta om mig och nu helt plötsligt vet många flera. Jag är ganska bra på att dölja saker även om många tror de vet allt om mig så tror jag det krävs något extra för att veta allt om mig.

Ni ställer er säker fråga nu varför bloggar man om något som detta men jag kände att jag ville få ut det. Har tänkt på det länge och så tänkte jag detta är ju min blogg och om mitt liv så varför skulle det inte passa här?

/eve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0