Roadtrip

Idag blev det först simma och sedan hämtade brudarna upp mig och så blev det en tur till Jönköping. Det blev lite shopping och mat. Själv köpte jag ett par ass sköna leggins/ mjukisbyxor/ lågkalsonger eller vad man vill kalla det från märket dobber och sedan trosor på twilfit. Senare blir den en lite promenad och sedan slappa.

Imorgon hade jag tänkt göra lite plugg som gör att jag får en klump i magen av. Orkar inte........

Resten av veckan blir nog njuta av lovets sista dagar!! Ska i alla fall som det ser ut nu ut och fira 150 dagars på söndag dock tror jag att jag dissar temat lite om jag inte hittar något grymt att ta på mig. Så tråkig var jag tydligen.

Föresten nyår tillbringades med vänner jag känner men ännu mera nya människor jag inte känner. De jag pratade med lite verkade snälla så det var bra. Dock blev kanske inte tolvslaget som planerat ingen visste typ exakt vad klockan var och glasen han vi inte leta fram så vi drack direkt ur flaskan. Det funkade med så! Det var en väldigt rolig kväll. Alltid roligt med nya människor!

Ne nu ska jag chilla lite. Ha det bra!

Evve

En väldigt trött och ny duschad evve:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0