sista dagen på jullovet ska det ju vara och inte sommarlov

Hej alla ihopa!
 
Igår blev det husaren med alla andra 3:or och vi firade att det endast var 150 dagar kvar till studenten. Vi började med mat och mys hemma hos erica och runt 11 tog vi bussen ner mot stan då det var helt öde först så vi var påväg att vända tillbaka hem. Men som tur var stannade vi och sedan kommer resten och vi dansade och hade det roligt. Dock var jag redan hes och förkyld innan så efter lite skrikande och sjungande så är jag idag ännu hesare! Bra jobba evve. Det var i alla fall roligt och träffa folk och dansa och prata så jag är faktiskt glad dock är man ju lite feg. 
 
Idag ska jag typ inte göra så mycket mer än öva på min redovisning och se vad dagen bjuder på. Ska väl i alla fall njuta av min sista lediga dag. 
 
Ni får ha det bra!
 
/evve
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0