Slapp söndag!

Nu var det slut på friden här hemma mamma och pappa har ni kommit hem efter deras weekend i orsa. Så nu blir det tillbaka till ordning och reda. 
 
Dagen började idag med lite jobb och sen har jag och min bror lagat lite mat och sen så somnade jag i soffan. Skräll säger nog många eller i alla fall tänker det. Men det är faktiskt inte så skräll mig längre jag gör inte det alls lika ofta som jag gjorde typ för ett år sedan. haha! Om en timma typ ska jag hämta upp mina brudar och så ska vi dra oss ner mot stan och gå på bio. Så nu vet ni det. 
 
För övrigt är det faktiskt bra och jag är på ganska bra humör faktiskt. Så det var ju bra!
 
Ne nu har inte jag något mer vettigt att skriva så ha det bra!
 
Puss och kram skumbanan
 
evve
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0