Torsdag och snart helg!!

Kom för ca en halv timma sedan hem från Agnes efter en mycket trevlig kväll med Mary key visning. Såklart blev evve lite fattigare men skit samma för det är underbart smink! Innan idag har jag varit i skolan och sen total slappat i soffan.

Imorgon blir det en lektion sen helg och efter skolan vet jag inte vad som händer sen så blir det lite bil körande på eftermiddagen. Kvällen blir det nog en hemma kväll.

Lördag blir det lite plugg på dan tänkt jag men som alltid kommer det nog inte bli så. Sedan på kvällen ska jag josse, Agnes, becka och några från Agnes klass till pims och ha lite mysigt och dricka något gott.

Så detta blir nog en toppen helg får vi hoppas på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0