Vad roligt att så många klickar in här och läser!

Det blev ingen sista lektion så jag satt helt i onödan och vänta. Vist fick jag lite plugg gjort men ändå. Så jag åkte hem och eftersom jag gjort plugget så kunde jag slappa och sedan har jag kört runt min bror lite. Just nu sitter jag här framför tvn och kollar just nu på han den där stenbeck.

Vad roligt att det är så många som läser eller i alla fall lägger en liten tid av era liv på att kolla min blogg.

/ Evve

Ni får gärna kommentera med förslag på vad man kan skriva om eller vad ni vill läsa om. Öppen för det mesta!


Kommentarer
Postat av: bb

jamen då ska du väl få lite förslag dåraaaa
Saker jag gör när ingen ser
Mina konstiga vanor
Det här är jag tacksam för i mitt liv
Om jag fick alla pengarna i världen för en dag
Om jag skulle bo i ett annat land än Sverige skulle jag bo i...
Bästa kuren för dagar då det känns som allt går fel
Historien om min värsta matkoma någonsin – i detalj
Om jag var Gud i en dag skulle jag...
Hur jag sminkar mig
Mina mål för 2013

2013-01-10 @ 22:36:55




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0