tiden går så fort

Tänk att redan en vecka har gått sedan jag sprang ut och firade en underbar student. Det går så fort och jag har inte fattat att det är sant. Jag insåg inte förens idag när jag pratade med en jobbarkompis att det är en hel vecka sedan jag skrek så halsen sved och var glad så att tårarna sprutade. Allt känns så overkligt! 
 
I söndags var det balen och det var en dag man länge hade längat efter. Jag startade dagen med att åka till frisören och fixa mitt hår. Det blev en ganska enkel uppsättning med lockar och både uppsatt och hängande hår. Sedan blev det hem fort och sminka sig och byta om till klänningen. Sen åkte vi upp till simsjön där vi tog kort med en fotograf. Sedan så kom ett par andra balpar hem till mig så hade vi lite förfest innan vi for iväg till billngehov parkeringen. Där fick vi sedan vänta ett par timmar men det var ganska roligt att se alla andra och träffa massor utav vänner. Alla var så sjukt fina men en del kan man undra lite vad de har för smak och stil! Sen efter ett par timmars väntande så kom vi äntligen upp till röda mattan där det var sjukt mycket folk och det var även massor människor längst med vägen upp till berget. Jag var jätte nervös över att jag skulle ramla där på mattan men jag klarade mig. Sen åt man lite och sen blev det party hela natten lång. Var nog inte hemma förens efter 2. Det var en grym kväll och jag hade innan hört att det brukar vara ganska tråkigt men jag tror det blir vad man gör det till. Maten var skit äcklig och vinet smakade skit men festen var jätte rolig. 
 
Sen nu det senaste dagarna har jag slappat och det har känts som att jag aldrig kommer bli pigg. Kan typ sova hur mycket som helst. Idag har jag gjort min första arbetsdag som var ganska lugn och bestod mest av göra i ordning och få grupperna. Så jag ska ha hela 79 barn själv uppdelat i 6 grupper varje dag nu i 3 veckor farmåt. Många namn att lära sig kan man säga! Jag hoppas jag får en bra feriepraktikant som hjälper till mig. 
 
Imorgon ska jag jobba hemma med planeringen och sedan slappa. Sen på fredag blir det slappa och student i Mariestad.
 
Ni får ha det bra!
 
evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0