-

Vilken film såg du senast? Små citroner gula på bio

Är du rädd för blod? Nej jag tycker det är ganska intressant att se på är man tar blodprov på andra jag vet att det låter stört och ni tänker säker men bli sjuksköterska då men det ska jag verkligen inte bli hatar sår.

Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? Antingen på en solig strand i typ Karibien eller på en solig alptopp i typ Österrike eller Italien.

Vad lyssnar du på just nu? Spotify

Har du någon gång brutit ett ben?  Ne, men jag var en millimeter ifrån med fingret sa en läkare till mig en gång.

Vem är din favoritkändis?  Maria Montazami om hon räknas! Det finnsingen skönare kvinna än hon ju!

Vilka yrken har du provat på? Badvakt, simlärare, undersköterska, café, posten, hotellkök

 

Vilket stjärntecken är du född i? Vågen

 

Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Webbdesign, samhällskunskap och friskvårdsmassage.

 

Hur många gånger har du flyttat? 2 gånger bodde i ett hus när jag föddes men sedan ville vi bygga nytt så då bodde vi på ett annat stället under tiden.

Senaste filmen du såg på bio?  Små citroner gula
Har du blivit sydd någon gång? 
Ja, två gånger i ryggen

Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? Den är min extra väckarklocka så bredvid sängen.

Vem är världens vackraste kvinna? Tyra Banks

Vad heter du i andra namn? Alma, Karin

Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?  Ja tror det kan hända att någon vet det kanske.

Vilken är den roligaste träningsformen? Afro och Power

Har du några husdjur? Hade ett akvarium en gång i tiden som nu står i garaget.

Har du någon udda förmåga? Tro det eller ej det har jag dock vet jag inte om jag ska dela med mig av den här!

Har du någon gång uppträtt inför massa människor? Ja jag uppträde jämt på skolan när jag var liten sjöng och dansade och mimade. Var också lucia en gång inför hela min skola och deras föräldrar.

Göteborg eller stockholm? Gillar båda men har fått upp ögonen lite mer för Stockholm det senaste.

Har du någon gång ringt polisen? Ne och det hoppas jag inte behöva göra heller.

Vilken färg har ditt hus? gult med röda knutar (gillar det inte men det är mor och far som valt det och det är deras hus så får väl bara gilla läget, dock ska jag övertala dem nästa gång vi målar om att det kunde vara roligt med något nytt)

Har du svenskt ursprung? Ja

Har du någon gång åkt snowboard? Japp jag brukar hyra en när jag åker skidor men jag är dock inte så bra men kan i alla fall ta mig upp i en lyft och komma ner.

Kan du åka skateboard? På plan mark ja

Har du svimmat någon gång? Ja två gånger på riktigt  och varit nära ett antal gånger det är läskigt.

Har du, eller har haft, något smeknamn? Jag har och jag tror det är vanligare att man kallar mig smeknamnet än mitt riktiga. Evve är väl vanligast och sedan evvis.

Är du vidskeplig? Ne jag tror inte på sånt.

Vad har du gjort idag för att ditt liv ska vara bättre imorgon? Sprida glädje till andra och gjort sånt jag mår bra av.

Vilken är din favoritrestaurang? I Skövde- Glädje och andra ställen typ hard rock eller Palace i Göteborg.

Vilket är ditt drömyrke?  Svårt har så många kanske: Pilot (jas), Professionell konditor, egen företagare, VD

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0