5 timmar och 40 minuters hål

Det just precis vad jag har nu. Hade en lektion i morses och så har jag en till vid tjugo i tre tror jag det var. Det känns lite ovärt för det är en lektion vi jobbar på själva men man känner ändå att närvaro är viktigt. Sen behöver jag fråga min lärare om hjälp med hur jag ska få in mina möblebilder hela från photoshop till flash. Det ni! Just nu sitter jag och äter lite och har även pluggat lite och sen ska jag plugga lite till sen när jag ätit upp. Det är väl det som kommer ske idag på dagen massor plugg. Det bästa är att man slipper det ikväll. För då ska jag träna!

Imorgon blir det skola och ett utav mina sista prov. Efter skolan vet jag inte vad som händer men jag tror det blir en slapp kväll hemma. Det var väldigt längesedan jag inte hade något för mig på en fredag. Sedan på lördag ska än så länge bara jag och Anna ta bilen och åka till Hjo tror jag hon sa, jag sätter väl mig i bilen och åker med bara så får jag veta sen. På söndag blir det jobb och lite pluggande själv och med becka.


kram
evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0