50mil på två dagar bra gjort

Nu är jag äntligen hemma eller har väl varit hemma sen tre kanske. Startade dagen med en underbara hotellfrukost och sedan gick vi ut på altanen och tittade ut över gullmarsfjorden. Och jag bara kände hur mycket jag älskat att stå och titta ut över havet. Efter det gick vi och packade ihop våra saker och sedan checkade vi ut. Vi tog bilen och bestämde oss för att vi skulle åka till lager 157. Så vi styrde mot Göteborg och igenom det och sedan vidare mot Gällstad (tror jag det hette). Det var länge sedan jag var på lager och var inte så imponerad då och känner väl de samma efter denna gången med. Jag är ett litet Svea freak och de hade en hel del där bara att det mesta var från förra våren. Så jag blev inte jätte pepp det blev en enfärgad t-shirt bara från Svea. Jag är som ni säkert förstår vid de här laget inte jätte förtjust i outleter eller reor. Efter en stund på lager blev alla så sjukt trötta så vi bestämde oss för att åka raka vägen hem. Väl hemma sen åt jag och duschade för jag kände mig så äcklig haha! Sen har jag bara slappat eftersom jag har typ sammanlagt sovit 4 timmar i natt jag har sovit i samma rum som två små snarkande brudar, dock är jag ju ganska bra på att mumla och prata så det kanske går jämt ut. Sen blev jag så rastlös så jag tog på mig jackan och stoppade i hörlurarna i öronen och gick en timmas promenad i mörkret själv. Lite läskigt var det men det var så sjukt skönt så det gick bra ändå. Sen har jag myst framför tv med en kopp te medans många i min ålder super haha! Vi hade tänkt gå ut med Anna och Johanna skulle jobba imorgon och becka är borta så vi skippade det. Vet inte om jag hade varit så pepp ändå är ganska seg och helgen är fullbokad. Så det lite skönt att slappa med.

Imorgon ska jag träna på morgonen och sedan äta mat hos mormor och morfar.
Påskafton ska jag slappa på dan och sedan fira min kusin och hennes pappa.
Påskdagen ska jag och familjen och mor och far föräldrar till Kungshamn/Smögen och titta till villavagnen och sedan ska vi äta på
Smögenshavsbad. Jag längtar sjukt mycket!! Det är sjukt hur mycket man kan gilla kusten<3

Ne nu ska jag kolla lite till på tv och sedan sova.

Godnatt och glad påsk
evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0