Äntligen helg igen

Veckorna går så sjukt fort det känns som det var nyss vi började trean men vi är närmare slutet än början nu. Lite läskigt faktiskt men samtidigt roligt. Idag blev det skola som vanligt efter den så åkte jag hem och hamnade i soffan där jag nu sitter. Om en halv timma ska jag och mamma hämta min bror och så ska vi åka och gymma. Resten av kvällen ska jag nog bara ha det skönt hemma framför tv. Kan vara skönt när man imorgon har väldigt mycket att göra hela dagen.

Det är så skönt med sol och blå himmel och när snön ligger på marken och luften är lite kall. Det gör en glad på något sätt.


För övrigt är det väl bra lite trött och tankfull men det är faktiskt bra ändå. Tror jag får lära mig att leva med mitt tänkande för det verkar inte försvinna.

Ne nu ska jag gå byta om och sen blir det gymmet som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0