Bokat och klart

Godmorgon!

Antar att det är det rätta ordet för många av er läsare har nog som jag studiedag. Vilket betyder nog för många sovmorgon. Själv har jag ätit en god frukost och tagit hand om mig själv lite. Det är så lugnt här hemma för mamma sover för hon har jobbat natt och min bror är inne på sitt rum så jag har i stort sett hela huset förut själv. Jag duschade i så varmt vatten och sen gjorde jag grov rengöring av ansiktet vilket nu har resulterat i att jag set ut som en röd flammig tomat i ansiktet. Jag har även hunnit ringa till vann spa och bokat ett hotell rum för mig och anna och johanna på påsklovet. Så vi ska lyxa till vardagen lite med spa tänkte vi och en hotell övernattning. Så nu längtar man ännu mera till påsklovet. Det bästa är att spat ligger på västkusten så snacka om att jag är glad jag har längtat hela vintern efter att få åka dit. Dock är det inte där jag brukar vara men typ men jag får ändå känna havs lukten och se havet. Om en liten stund kommer becka så vi kan göra klart vår frågeställning till rapporten. Sen resten av dagen ska jag njuta av ledigt och träna.

Ne nu måste jag ta på mig för becka kommer när som nu!

Kram
Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0