Fredag = påsklov

Äntligen är det lov! Det ska bli så sjukt skönt tycker jag. Idag blev det skola som vanligt. Efter skolan spenderad jag och Anna lite tid ihop tills jag skulle hämta mamma på stationen. Jag fick även en chock i morses när jag tittade ut i fönstret för jag hade blivit lovad bil och det var inte skrutten som stod där ute utan den älskade v60. Snacka om att jag blev glad! Pappa brukar inte vilja att jag ska ta den till skolan för att folk kör och parkerar hur som helst vid skolan och bilen är som hans bebis. Dock skiter han i när jag kör den annars. Men idag har han fått bevis på att det inte är så farligt som han tror så nu kanske man får den mer än på helger och kvällarna. Ikväll ska jag äta god mat och sen kanske det blir en tur till Anna.

Hoppas alla mår bra och att ni njuter av varje dag och lever livet!

Ne nu ska jag slappa!

Ha det bra!
Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0