Ibland har man det skönt!

Dock hade det inte varit helt fel med lite sällskap men tv är bra den med.
Blev så godis sugen så det blev till att ta bilen och köpa lite bara för att jag ville ha var hela godis skåpet fullt med sånt jag inte gillar. Så det fick bli en påse med godis och jag var så choklad sugen men orkade in läsa igenom hela choklad utbudet för att se om det var hasselnötter i så det fick bli allt annat. Har nämligen under ett tag fått klåda i hela halsen efter att jag ätit saker med hasselnötter i och förra helgen skrämde mamma upp mig med att det är så en allergi kan börja och att jag skulle skippa för att det kan bli så att nästa gång svullnar hela halsen upp. Så jag skippar nog hellre hasselnötter då det roliga är att jag inte känner av någon annan nöt. Tur det finns andra sötsaker som kan bota söt suget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0