Ny köpt

Idag blev det en tur på stan och inne på intersport hittade jag ett par tränings skor. Jag köpte ett par sköna för ett tag sedan där som jag skulle ha ute men mina inne skor var inte sköna så jag valde att ha de inne istället. Det är jätte sköna de jag köpte det var ett par Nike med hel sula där hela sula var stabiliserad. Men det är väldigt bra att ha två par så det fick bli ett par till idag ett par saucony. Super sköna och de är lite tunnare i sulan än mina andra Nike. Så jag ska testa dem nu och så får vi se om de är lika sköna som Niken. Det får vi hoppas! Jag köper alltid ute skor för jag tycker det är skönare och passar mina fötter bättre.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0