Söndag

Idag slipper man söndags ångesten för jag är ledig imorgon. Dock ska stora delar av ledigheten gå till projektarbete. Jag kan ju säga att det inte är det roligaste så vi får se till att vi gör klart det fort så man kan slappa och han roligt sen. Idag har jag jobbat och sen lagat mat nu väntar jag på sms svar från becka. Ikväll ska jag nog försöka träna och göra klart en fråga och sedan skicka in min etnologi inlämning.

För övrigt är det bra dock är jag trött som vanligt. Det är skönt att jag inte har något speciellt i skolan i veckan så man kan andas ut lite. Hoppas att det blir en underbara vecka nästa vecka vi får väl vänta och se.

Kram
Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0