Störande

Varje lördag är den dagen jag har sovmorgon och verkligen kan sova ut. Men nedå det vill inte min kropp den vill att jag ska gå upp vid sju. Det är liksom tidigare än när man går i skolan på veckorna. Ofta lyckas man somna om en liten stund men det är längst till åtta sen är det kört! Varför? Håller man på att bli gammal eller vad är grejen. Kanske är dags att inse att man inte är ett barn längre haha! Men det är stört att man inte kan sova längre åtminstone till typ nio eller tio. Men jag antar väl att det är bara vänja sig.

Men jag hade en häftig dröm som bland annat handlade om att jag var i USA och skulle köra bil och vet inte allt vad det var. Sen som i alla drömma har man något problem och mitt var att jag aldrig kunde bestämma mig vad jag skulle ha för klädernas bytte hela tiden. Haha i-landsproblem eller?;) sedan var Maria montazami med ;D

/evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0