Tänka bra eller dåligt?

Ibland har man bilder i huvudet som skrämmer en och andra bilder man vill ha i huvudet. Så känner jag nu, det finns visa saker jag inte vill ha i huvudet och ska försöka få bort utan att det blir fel. För att man vet att det inte är bra och man själv blir nästan äcklad. Sedan har jag bilder jag vill ha kvar där dem är och de gör mig glad och positiv men ändå kan de ibland röra till lite men ändå vill man inte tänka bort det. Tänk vad olika sorters tankar det finns som rullar på repit i huvudet. Hälften vill man bara få bort för man vet inte vart de ens kommer ifrån. När man inte har så mycket att göra och bara känner för att slappa är det jätte skönt att tänka så länge de inte kommer över till negativt. Ibland går det att skippa det negativa men ibland inte. Men det är väl så vi människor är. Jag tror andra tänker och jag tror inte många delar med sig som jag vilket gör att om man delar med sig så tror alla att man tänker hur mycket som helst. Men det är bra för oss att tänka men det är nog bra att tänka framåt och inte tänka tillbaka på gammal saker. Det som är gjort är gjort även om man ångrar vissa saker. Vi lever bara en gång så varför inte njuta och göra det man vill och göra livet till något roligt! Yolo!!;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0