Tar det lugnt innan allt sätter igång

Jag älskar att ha fult upp. Jag är nog säkert den enda. Vist är det skönt att ibland sitta och ta det lugnt eller något men att göra saker är nog lite roligare. Om några minuter ska jag ta mig i kragen och gå upp ur sängen. Det låter som någon i familjen har börjat med frukosten. Efter det ska jag göra mig i ordning så ska vi åka ner på stan och fixa lite saker. Jag har inte varit i stan här i skövde på jätte länge. Sedan blir det till att åka till arenan då vi ska öva inför simklubbens stora jubileums tävling. Där kommer jag var en stund men måste sedan smita iväg för kl18.00 så blir det äntligen skönheten och odjuret för mig. Som jag har längtat efter att få se den och att mina kompisar är med och har stora rollen är hur roligt som helst. Så jag har höga förväntningar för det är många som säger att den har varit bra. Sen efter det så ska jag slänga mig i soffan.

Ha det bra
evve


Kommentarer
Postat av: Angie

MYSLÖRDAG EVVE! puss på rej

2013-03-16 @ 09:51:10
URL: http://www.gelo.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0