Torsdag

Hej på er!
 
Hoppas alla mår grymt för det gör jag nästan. Min förkylning är snart helt glömd! Idag har jag varit i skolan hade en lektion och sedan ett hål då jag fick köra över halva stan för att fixa biljetter och lite så. Sedan hade jag en lektion till och jag hade panik då. Det första jag hör när jag kommer in i klassrummet är EN FÅGEL! Jag fick panik och titta åt sidan och såg en vit uppstoppad duva! Jag sprang iväg och satte mig så långt ifrån som möjligt och jag hade tårarna i ögonen. Jag hade fullständig panik att någon skulle komma springades med den och trycka upp den i mitt ansikte. Men till slut sa läraren att ingen fick röra den och utan att jag behövde säga något så hamnade den på andra sidan klassrummet. Så jag fick vara på ena sidan och sedan inte titta på den och allt gick bra då. Ni tycker säkert att detta låter skit töntigt men det är hemskt jag kan inte ro för det jag har verkligen en extrem fobi för fåglar och det är sådan jag är. Man får bara gilla läget och acceptera att jag inte tänker röra en fågel och jag tänker inte gå nära en. Man kan inte gilla allt i världen liksom. Sedan efter skolan åkte jag hem och har nu gjort massor plugg och pillat på min multimedia. Har även tänk att åka till gymmet en sväng innan alla kommer dit så jag ska slänga mig iväg här vilken minut som helst för jag hinner inte ikväll så det får bli nu. Ikväll ska jag gå på lovelovelove som musikgymnasiet har och jag hoppas den är bra. 
 
Ha det bra!
 
evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0