Var klok!

Idag har jag faktiskt gjort väldigt mycket plugg tro det eller ej men det är sant. Har både suttit och pillat och spelat in ljud till min mediaproduktion, jag har även skrivit svenska, funderat på psykologin och läst ett helt häfte (det var många sidor) från etnologin. Det sist nämnda vad väldigt intressant faktiskt det handlade om intressanta grejer om typ hur vi svenskar är med våra privat zoner och om olika kulturer. Det roliga är att man själv gör det som typ står även hur dumt det är och låter. Vi svenskar är ganska reserverade av oss egentligen. Men det har väl med vår kultur att göra. Sedan bytte jag ut powern idag till spinning. Det var jätte roligt för det var så längesedan jag gjorde det dock ångrar jag lite att powern inte var efter så man kunde gått på båda. Men men ibland får man välja!

Ne jag har väl egentligen inget vettigt att skriva som min märker. Jag skulle vara tacksam för lite idéer!

Kram
Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0