Måndag

Sitter just nu och rensar min skoldator tänkte göra en system uppdatering(eller vad det heter) så allt tas bort så jag slipper sitta och radera alla program som jag har fixat själv. Dock rensas inte allt på datorn så jag har fått sista och radera och fixa alla dokument och bilder jag har haft på datorn. Det är lite sorgligt faktiskt det är inte förens nu man inser hur mycket man egentligen har gjort. Vågar inte ens räka hur många timmar allt har tagit liksom då skulle jag typ bli deprimerad över att jag lagt så mycket tid på tråkigheter. Men egentligen har man ju fått något bra av det så det kanske inte är så deprimerande. Idag ska jag köpa det sista nu som jag måste fixa och sen ska jag nu börja hjälpa mamma mer. Denna vecka kan jag bara glida runt i skolan för jag är som sagt klar med allt. Det tar faktiskt inte så mycket emot att gå till skolan nu för man vet att det är chill och sen vill man nog njuta av skolan det sista nu. Ne nu ska jag fortsätta med att radera allt på datorn så den är klar när jag ska lämna in den.


Ha det bra!

evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0