Tyckte mobilen var värd lite lyx

Igår när jag och mamma var på stan så hittade jag skalet nedanför och tyckte det var jätte häftigt! Såklart blev jag tvungen att köpa det. Tycker det är lite roligt att ejesväskor tar in roliga saker och varje gång man går in där vill man ha mycket. Efter stan for jag och mamma till mormor och fikade sen åkte jag hem och gjorde så mycket jag bara orkade på min hemtenta så idag ska jag bara lägga till lite och så sen är jag klar. Sen träffade jag även Anna en sväng vilket var ett tag sedan så det var roligt. 

Idag ska jag gör klart tentan och sen ska jag jobba. Det är väl de jag har bestämt. 

I helgen ska jag ha Livräddarutbildning hela helgen och så ska vi fira mormor som fyller år. Så hela helgen är full med livräddning, förstahjälpen och även HLR. Det ska bli roligt men jag lär nog vara trött på söndag kväll då det är från morgon till kväll tre dagar i rad. Men det blir nog lärorikt.

Ha en bra dag 

Evve




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0