Avundsjuk

Jag är så avundsjuk för mina familj ska till Stockholm hela helgen och göra massor roligt och bara leva livet. Jag skulle jag hängt med men när allt var bokat och bestämt fick jag reda på att jag har del 2 av min sista bit på simlärarinstruktörautbildningen som är i Göteborg! Så jag kan inte hänga med till Stockholm och det är jag lite sur över. Var jätte taggad på det. Men jag känner med att jag behöver utbildningen och denna utbildning går inte så ofta då det är första gången den nu har haft folk till att köra och jag vill verkligen inte missa den chansen så det fick bli Göteborg istället. Dock inte lika roligt men jag känner att med den utbildningen kan jag sedan tjäna mer pengar så kan jag åka till Stockholm eller varför inte USA ;) sen ska jag snart på spa med och sen i februari får jag åka till Stockholm och se avicii så då får jag i alla fall komma dit. Det har typ blivit som en tradition att familjen åker någon gång om året till Stockholm ihop och gör massor roliga saker och bor på hotell. Sen har vi fastnat helt för ett hotell som ligger jätte centralt med vid namn amaranten. Det är ett jätte mysigt och fint hotell så där har vi bott några gånger. Rekommenderar starkt! 

Jag får helt enkelt hoppas på en Stockholms resa snart ändå:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0