Fredag

Dagen började med att jag åkte och hämtade min kära kusin och bjöd henne på frukost. Sen tog vi en tur på stan för att köpa lite saker. Själv köpte jag 3 par trosor och sen ett par örhängen. Hittade även en jätte fin lexinton t-shirt dock fanns den inte i min stolek så det var inte så roligt men som tur är ska jag till Gbg nästa helg så den lär nog finnas på nk. Sen åt vi en mycket god lunch och sen for vi hem. När jag kom hem så blev det fixa lite saker och så och nu äter jag och mamma lite ost och kex. Så resten av kvällen blir det lugnt framför tv och ska även hämta min far som är ute med några jobbarkompisar. 

En kalas bra fredag!

Evve 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0