Grym dag

Idag har jag verkligen fått som jag velat (haha vad bortskämt det lät) och allt har varit så bra. Dagen började med tidig "skön" sång från mor & far och lillabror och massor fina presenter som en stor marimekko nessisär, ett par nya hestra vantar i skin(mina absoluta favoriter inga slår dem och då har jag testat ett x antal), en gryta från fiskars och en grön stor halsduk. Så tack så jätte mycket kära mor och far och lillebror och även släkt och vänner för det jag tidigare fått och även för all uppvaktning. Efter sång och paket öppning sov jag vidare kände att jag var värd det. Sen for jag och hämtade farmor och farfar så åkte vi till skövdebagaren och hämtade tårta( som jag fick välja). Sedan åkte vi med tårtan till mormor där jag blev lite firad av de gammal igen. Sen när jag kom hem så blev det lite soffhäng och sen fick jag bestämma middag och jag valde bland det godaste nämligen pizza och lemoncurd glass från sia ( den jag sprungit och köpt hela sommaren på moster elins). Så nu har jag ätit mer än vad jag egetligen behövt men man fyller ju bara år en gång om året så ;) 

Jag måste faktiskt säga att jag har världens bästa familj. Min mamma och pappa gör verkligen allt för att vi ska få det så bra det bara går och lite extra. Utan er vore inte jag den jag är!<3 Tycker om er ska ni veta!! 

Sammanfattningsvis har jag haft en underbar dag!!:) 

Imorgon blir det upp och förbereda mig inför dator seminarie vid 13.00. Är skit nervös vet inte alls vilka personerna är i gruppen och att det ska spelas in gör mig skit nervöst. Men jag tror det kommer gå bra eller det måste gå bra! ;-)

Ne nu måste jag sova.

Godnatt


/evve

Kommentarer
Postat av: Angie

Men åh lilla snutti-Evve du skriver så fint o du är såååå söt! Puss

2013-10-23 @ 18:17:27
URL: http://www.gelo.blogg.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0