Ingen fantasi (det blev lite rörigt nu såhär efter)

Jag vet inte vad jag ska skriva vill skriva något roligt! Men vad är roligt? Det är svårt. Är det någon mer än jag som får dåligt samvete och tycker att man själv verkar som värsta tråkmånsen då alla reser runt och uppfyller drömmar och söker jobb och får massor pengar eller de som flyttar hemifrån. När jag ser bilder från ex. Resor börjar jag tänka vad fan gör jag med livet egentligen. Men nu efter mycket tänkande så gör jag faktiskt något vettigt! Jag håller på och utbildar mig till ett yrke, jag umgås med vänner, jag åker runt i Sverige, jag gör saker jag vill göra på dagarna blandat med sånt man måste göra. Jag vill inte stressad i livet och göra saker bara för att göra saker. Jag vill kunna göra sånt jag verkligen vill göra och uppfylla drömmar. Min plan i livet är att studera till något intressant och brett vilket jag nu gör och jag tänkte faktiskt bo hemma tills jag är klar. Sedan ska jag leta jobb och jobba med något jag faktiskt kan.Jag vill resa och träffa en underbar kille som vill upptäcka saker med mig. Jag vill uppleva saker med någon som betyder lite extra för mig. Sedan vill jag tjäna massor pengar och skaffa mitt dröm hus på kanske västkusten och leva med min man och barn och bara ha ett underbart liv. Jag vill ge mina barn en lika bra uppväxt jag har fått av mina föräldrar. Jag vill ge dem chans att lära sig och se nya saker. Jag är nog inte som många av mina vänner och det vill jag inte heller vara. Jag vill gå min väg och jag vill att de ska gå sin väg och att man inte bara följer efter varnadra! Men det är även viktigt att man behåller vänskapen!! 

Detta blev jätte rörigt men det är svårt att skriva detta så förklarande som möjligt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0