Kväll

Jag verkar ha problem att komma i säng i tid! Men nu har jag i alla fall söndag i sängen! 

Hoppas ni har det bra. Själv bokade jag idag spa över en helg med Anna, Johanna och Erica. Vi ska testa smögenhavsbad. Ska nog även boka till en spa behandling hittat en som verkligen inte låter fel! Så nu vet ni det.

Idag har jag för mesta dels pluggat har även varit en sväng hos mormor. Dock var jag inte så social pga pluggandet. sen har jag även hunnit med en promenad med Anna. Det blir mycket plugg nu inför tentan. Tycker det är svårt att plugga till prov och speciellt nu när man så luddigt skriver vad som ska vara med. Det enda jag vet är typ begrepp och bestämningsfakorer. Men har läst lite till i boken kände att det var säkrare så. Men jag hoppas det är en helt okej tenta! Dock är det ingen rolig tid den ska skrivas. Fredag kvart över 2 till halv 7 och där var hela kvällen bokad;) 

Detta kändes som värsta bitchiga inlägget men är så trött så var tvungen att skriva fort! Inte riktigt likt mig men idag blev det så.

Ha det bra
evve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0